BLACK+DECKER PV1825N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER PV1825N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dimarco123 13-07-2014
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Filter zit super snel vol zodat al het opgezogen stof er aan de zijkant direct weer uit komt. Deksel vliegt er snel af omdat vergrendeling op onhandige plek zit. Apparaat is zwaar en lawaaiig, al is dat laatste mijn inziens logisch. Docking is niet stabiel. Kortom, miskoop.

GloriaV 12-05-2014
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Deze kruimeldief mede n.a.v. de positieve reviews gekocht maar helaas niet zo tevreden. We gebruiken de kruimeldief vaak voor zand opzuigen (kleuter in huis, altijd zand in schoenen). Helaas wordt er nogal wat (zo'n 20%) zand opzij geblazen i.p.v. opgegeten. Zelfde geldt voor bv. losse thee uit gebroken theezakje. Verder is het apparaat erg lawaaiig en best zwaar, maar dat stoort mij niet zo.

Eef B 24-10-2013
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

De Black & Decker PV1825 zuigt goed en is lekker klein. Hij staat tussen een bank en een kast op z'n laadstation. Daar geeft hij blauw licht. Sommige mensen vinden hem zwaar, maar dat vind ik wel meevallen. Tot nu toe heb ik nog geen nadelen kunnen ontdekken.

Marc en Renate 22-05-2013
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Zuigt super goed kattenharen van onze stoffen bank, wel de haren-borstel gebruiken die voorop het apparaat is ingebouwd.
Hij is wel iets aan de zware kant, maar voor even een minuutje over de bank 's morgens, is het heel goed te doen.
Hij is makkelijk dubbel te vouwen, waardoor hij heel compact is in de kast.

T8T 29-03-2013
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Ik heb deze kruimeldief gekocht om te gebruiken en het is mijn eerste mini stofzuiger. Omdat ik niet echt bekend ermee ben ben ik tijdens het shoppen afgegaan op de beste reviews hier op kieskeurig.nl. Daar zaten twee uitschieters bij de Black & Decker en de Dyson. Omdat de Dyson wel erg aan de prijs is ondanks de goede reviews heb ik gekozen voor de Black & Decker die de helft kost maar ook uitstekende reviews heeft gekregen.
Het is het eerste product ooit dat ik heb aangeschaft waarvan ik ben uitgegaan van bevindingen van andere gebruikers, en ik moet zeggen dat mij de Black & Decker ook goed bevalt.
Na de 24 uur opladen heb ik het trappenhuis gezogen. Het viel mij gelijk op hoe makkelijk in de kieren het manoeuvreren is.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen maar ik ga ervan uit dat het ook snor zit.
De meerwaarde van de in graden verstelbare tuit is mij onduidelijk. Inklappen na gebruik?

T8T 17-09-2013

Update 2. Reviewer T8T.

Het tweede losgerammelde schroefje gevonden en ik weet waarvoor dat schroefje diend.
Het zijn de twee schroefjes die de vacuummotor vastzetten in de kruimeldief.
Inmiddels heb ik ze weer vastgedraaid en stevig.
Intussen was de positieve pool losgeraakt van de vacuummotor, die ik vast heb gesoldeerd.
De brandlucht die ik rook komt vanaf het kunststof van de vacuumpropellor die de behuizing binnenin raakte doordat een schroefje was losgetrild (18v is een sterk voltage).
Doordat de vacuumpropellor de binnenbehuizing raakt ontstaat wrijving dat veroorzaakt hitte en daarmee teveel wrijving waardoor de brandlucht ontstond.
Eigenlijk moeten ze bij dit model de twee schroefjes vaster in het apparaat zetten, maar bij vervanging van de vacuummotor zal het lastiger zijn de nieuwe vacuummotor te monteren. Gelukkig is het niet met kunstof dingen bevestigd waardoor een reparatie niet meer mogelijk zou zijn.

De kwaliteitsindruk binnen in deze B&D kruimeldief kan ik nu wel beoordelen.
- kunstof onderdelen zijn ok.
- het terug in elkaar zetten is goed te doen.
- de zuigkracht is prima, ook na mijn reparatiewerkzaamheden.
- het accu gedeelte is goed.
- drie kabelgeleideringen houden de negatieve en positieve bedrading intern goed op de plaats.

Al met al is dit een kruimeldief van de oude stempel, huishoud apparaten van langgeleden die bekend staan om hun onverwoestbaarheid en gaat er iets stuk dan is dat vaak goed te herstellen.

Krijgt u te maken met een defect met deze B&D kruimeldief en u heeft garantie laat dan een vakbekwaam electrotechnicus aan werken!
Staat ook in de B&D gebruiksaanwijzing!

T8T 17-09-2013

Update. Reviewer T8T.

Helaas heeft mijn kruimeldief de geest gegeven. Een paar weken terug hoorde ik een rammel in de kruimeldief. Ik heb de kruimeldief opengeschroeft en toen vond ik de boosdoener een los gerammeld schroefje. Daarna weer in elkaar gezet en de rammel was weg en ook de brandgeur.

Nu hoorde ik weer een rammel en ik denk dat ik weer een schroefje los aantref.

B&D apparaten ik heb er geluk mee en pech.

Anoniem 02-02-2013
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Erg handig met super zuigkracht maar ook super kabaal !
Niet kopen als je een erg gevoelig gehoor hebt !
In tegenstelling tot spes, zit er geen wandhouder bij maar onstabiel opzet-plateau. Eerdere type had wel houder.
Lag ook beter in de hand.

Anoniem 23-01-2013
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Er zijn tot nu toe geen min punten aan dit product te vinden.
Het is een aanrader voor ieder die op zoek is naar een kruimeldief die veel meer kan zuigen dan alleen kruimels.
Hij heeft echt een grote zuigkracht.Gewoon een "Must have" zuiger.Ben blij dat ik de eerdere reviews heb geloofd.Ik zou zeggen: KOPEN MAAR

Mustang302 19-07-2012
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Nog steeds perfect, kan zelf een kleed zuigen met dit ding zo krachtig is hij.
Echt helemaal top.

Met vriendelijke groet Mustang302.

Mustang302 31-03-2012
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Perfect makkelijk en handzaam apparaat.
Als er een keer visite langskomt en kruimels achterlaat, dan hoef je niet gelijk mijn Miele Parket & Co 5000 te pakken, maar pak ik deze.
Voor 69 Euro bij de AH vorige week, helemaal top.

Met vriendelijke groet Mustang302

Fam. Wijnen 04-03-2012
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

De kruimeldief is nu sinds 2 weken in ons bezit, en we hadden geen betere aankoop kunnen doen. Hij is wat zwaar, maar hij doet wat hij belooft! Zuigkracht is uitstekend!

M Fransen 07-09-2011
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Niet twijfelen, maar gewoon deze nemen. Nooit zo'n gigantische zuigkracht meegemaakt bij een kruimeldief.
Hij is iets zwaarder dan de vorige kruimeldief die ik had, maar in gebruik heb je daar weinig last van. Ook is het leuk dat je hem kan dubbelvouwen, waardoor ik hem nu in de keuken heb neergezet. Het ziet er gewoon leuk uit.
Het enige dat ie moetdoen doet ie als de beste: zuigen.

Bommel1969 01-09-2011
Geschreven voor: BLACK+DECKER PV1825N

Dit is een topper! Hier moet je echt je cavia bij vandaan houden want hij zuigt hem op! Ik heb nu al vele kruimeldieven en dus frustraties gehad, maar dit is het beste sinds gesneden brood! Laad snel, gaat lang mee, is handzaam en degelijk, makkelijk te reinigen en zuigt tenminste ook alles op net als je normale stofzuiger! Ook voor in de auto om even snel wat weg te zuigen buitengewoon handig!
Het is een diepte investering maar dan heb je ook wat. Zoek je iets goeds niet verder zoeken en deze nemen.

WenR80 04-09-2012

Ik heb daar dan weer beelden bij wbt die cavia ;)
Nu even een serieuzere vraag: zit hier een mondstuk bij voor haren van bijv hond, kat of eerder besproken cavia en zoja hoe bevalt dat?

mvg Wendy

Mustang302 06-09-2012

@Wendy, die zit er bij dit type aan vast en is inklapbaar.

Met vriendelijke groet Richard.